2017.04.07 TAMIYA Wild Willy M38 Orz NIB (New In Box)

TAMIYA Wild Willy M38 Orz - Battery of TAMIYA vintage RC car

Battery of TAMIYA vintage RC car

Ya! Again! I got it from auction Yahoo Japan, the TAMIYA Ni-Cd battery & charge set. 

The battery is in the good condition, newly and never used. I am not sure that is it  can charge again and use on RC car, however , I do not want to do that since use short and square Lipo battery to instead. It is just a collection of one of my vintage RC car for the Wild Willy M38.

我最近逛日本雅虎拍賣看到這個田宮凸背鎳鎘電池,正好是我收藏威力一代裡缺少的項目之一.於是把它標回來了!雖然外盒破舊了一點但電池外觀狀態很好,是全新的電池!傑克我也不確定這個電池是否能正常充電使用,然而我也不想那樣做了,現在我都用短版鋰電池用在威力一代上.這個凸背鎳鎘電池將是我收藏威力一代裡的項目之一!













留言